مرجع دانلود فایل 30

مرکز دانلود فایل های کمیاب

مرجع دانلود فایل 30

مرکز دانلود فایل های کمیاب

  • ۰
  • ۰


دانشـگاه آزاد اسـلامی

واحد تهران جنـوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ” M.Sc “

مهندسی برق – کنترل

عنـوان :

اتوماسـیون سیستمهای قدرت

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

چکیـــده :

با ورود کامپیوترها و دیگر تجهیزات الکترونیکی به عرصه سیستم های قدرت انتظارات مصرف کنندگان برق روز به روز در حال افزایش است . با توجه به چنین توقعاتی راه حل هایی همچون اتوماسیون فیدرهای توزیع برای داشتن انرژی برق بی وقفه وکاهش زمان خاموشی م شـتریان اجتناب نا پذیر است . شرکتهای توزیع کشورمان نیز با اجـرای طـرح مکانیزاسـیون سیـستم توزیع گامهای نخستین را برای اتوماسیون شبکه های توزیع برداشته و اجرای اتوماسـیون در برخی قسمتهای آن به مورد اجرا گذاشته شده است .در این سمینار با بررسـی امکانـات لازم برای اتوماسیو ن فیدر، تاثیر اتوماسیون را در کاهش زمان خاموشی مـصرف و پروتکـل هـای استاندارد در این زمینه را جهت اتوماسیون فیدر تشریح SCADA کننـدگان و سیـستمهای ارتباطی و مخابراتی می کند.

مقـــدمه :

گسترش روز افزون شبکه های توزیع موجب شده تا دیگر امکان استفاده از روشـهای سـنتی بهره برداری ، نگهداری و حفاظت شبکه میسرنباشد . به همین دلیل برداشت اطلاعات شـبکه های توزیع ، مدون سازی آنها ونیز بهره گیری از سیستم اتوماسیون امری بـدیهی و اجتنـاب ناپذیرمی باشد . طبق تعریف ارائه شده از سوی موسسه IEEE سیستم اتوماسیون توزیـع ، DAS سیستمی است که قادر به نظارت ، هماهنگ نمـودن و اعمـال فرمـان روی تجهیـزات بصورت بلادرنگ و از راه دور درکل سیستم اعم از پست ، فیدر و در محل مصرف میباشد . معمولاً میتواند بصورت فاز به فاز اجرا شود . ضرورت اجرای DAS سیستم اتوماسیون در ایران با توجه به شرایط نامطلوب اکثرشبکه های توزیع ، بیشتر احساس می شود . در حال حاضر از دغدغه های مهم صنعت برق کشور که توجه تمامی مسئولین و کارشناسان بهره بـردار را بـه خود جلب نموده ، مشکلات و معضلات موجود درسطح شبکه های توزیع می باشـد . از جملـه مشکلات موجود در شبکه های توزیع ، بالا بودن تلفات ، افت ولتاژ غیرمجاز ، خاموشی هـای طولانی مدت برق می باشد که با توجه به حجم زیاد سرمایه گذاری انجام گرفته در ایـن نـوع شبکه ها و لزوم بهره برداری مناسب ، ایجاد مراکز اتوماسیون توزیع بعنوان یک راه حل اساسی مطرح میگردد. پیاده سازی سیستم اتوماسیون در شبکه توزیع به اقتصادی کردن بهره برداری منجر خواهد شد . مسئله اقتصادی آنقدر اساسی و مهم است که در یکایک اهداف اتوماسیون بخوبی قابل لمس می باشد . بطوریکه ازعوامل اصل روی آوری و استفاده از آن در شبکه های توزیع می باشد.

 


پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



فرمت فایل: pdf 

حجم فایل: 597 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 74 



کلمات کلیدی : پایان نامه اتوماسـیون سیستمهای قدرت , اتوماسـیون سیستمهای قدرت , مقاله اتوماسـیون سیستمهای قدرت ,تحقیق اتوماسـیون سیستمهای قدرت , پایان نامه اتوماسـیون سیستمهای قدرت , سمیناراتوماسـیون سیستمهای قدرت



  • ۹۵/۰۸/۰۸
  • مدیر مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی